Varför Envivo?

Främsta anledningen att ha kontorsinredning via Envivo är enkelheten. Ni behöver inte köpa, äga, eller göra er av med inredning. Luta er tillbaka och låt oss ta hand om allt från planering, ritningar och inköp till möblerandet. Så kan ni fokusera på ert vanliga jobb – och samtidigt njuta av en uppdaterad och hållbar arbetsplats.

Förutom enkelheten är möjligheten att göra hållbara val, ständigt kunna optimera inredning utifrån behov och samtidigt tjäna pengar på att göra dessa goda val avgörande anledningar till att välja Envivo.

Främsta orsaken till att företag byter ut möbler är att man antingen vuxit, krympt eller flyttat – eller att arbetssättet förändrats och att behovet ser annorlunda ut.
Det betyder att inredning med en livslängd på 12-20 år byts ut alldeles för tidigt – oavsett skick och det förhindrar Envivo.

Jaha, kan ni bevisa det, då?
Klart vi kan!

Ge 3 bevis på att ni är hållbara

  • Vi betalar livslängdsbonus till alla våra kunder, en belöning för goda val. Vem mer gör det?
  • All vår inredning är spårbar tillbaka till producenter och säkrar att produkten håller vad den lovar.
  • Alla våra kunder får en hållbarhetsbelysning.
  • Vi tar hand om all befintlig inredning och ser till att den återanvänds eller återvinns.

Jaha, men flexibiliteten, då?

  • Under kontraktstiden har du möjlighet att byta ut din inredning för att möta din organisations behov.
  • Ni är inte knutna till en specifik leverantör, designer eller arkitekt. Vi jobbar med alla och kan därför hjälpa er att välja ut det allra bästa just för er.
  • Eftersom ni varken gör ett stort inköp vid ett tillfälle eller äger inredningen ger det er ett större utrymme för andra saker.

Ok, men om allt det här stämmer måste det ju vara snordyrt?

  • Nope, tvärtom. Vi kommer vara ditt allra billigaste alternativet.
  • Livslängdsbonus – måste vi säga mer?
  • Okej då; med månadsdebitering påverkas inte likviditeten.

Vanliga frågor

Saknar du någon fråga eller svar? Tveka inte att kontakta oss.

Vad är skillnaden mot att hyra möbler?

Är det bara begagnad inredning?

Är det dyrare?

Hur kan ni garantera att den inredning är hållbar?

Stämmer det att vi kan byta inredning under avtalstiden?

Vem äger inredningen?

Måste jag välja inredning från en specifik leverantör/tillverkare?

Om man även vill ha hjälp med styling och ritningar, då?

Vad menas med att man kan hoppa på Det cirkulära kontoret, där det passar företaget bäst?